środa, 30 października 2013

Raw Beauty...

 Poniewaz uwazam, ze to bardzo fajny pomysl... postanowilam sie przylaczyc. Wszystko wyszlo od Agaty (tej co ma nosa) ... potem dolaczyla Urbi. A poniewaz mam dzis wolne i moglam sobie pozwolic na lozkowa sesje zdjeciowa... to pomyslalam dlaczego by nie :). Nie raz pisalam, ze to nie sztuka "sie namalowac". Wiadomo makijaz kazdej z nas robi dobrze, kiedys juz zreszta byl taki post na moim blogu. Z tym, ze wiele z nas taki porzadny makijaz robi od wielkiego dzwonu a przewaznie latamy w "no-makeup" makeup albo faktycznie bez.
 Sroczi o poranku... czyli akurat dzis o 9.20 :) ... natur pur, bez filtrow... bez obrobki a za to z lampa i przy kiepskim swietle bo planu zdjeciowego tez nie preparowalam. Tyle dobrze, ze sie wyspalam :P


Z herbatka... bo ja akurat jestem typem herbacianym. 


 A jak juz w koncu wypelzlam spod koldry...


 ... dobra godzine pozniej i po szybkim przelocie w sieci.


Odstawilam wszystkie zabiegi lazienkowe. Na twarzy nowe serum L'oreal, ktore mnie naprawde zaskoczylo ale o tym bedzie wiecej w osobnym poscie. I dopoki nie musze wyjsc z domu... a jak na razie nie musze, to caly dzien daje skorze odpoczac.


To jak wygladamy, zalezy gownie od tego jakie mamy zdanie o sobie i jak sie czujemy. A to jaki jest stan naszej skory to tez lata naszej pracy, gdy o nia dbamy od samego poczatku to nam sie z czasem odwdzieczy. Gdy ja zaniedbamy... na zasadzie, ze o mloda skore nie trzeba az tak dbac to tez predzej czy pozniej tez bedzie widoczne. Ja przy moich prawie 37 latach moge byc zadowolona, lata pracy sie oplacily i nie mam problemow z lataniem naked... w sensie bez makijazu oczywiscie :P

***

To kto nastepny? 

:)


115 komentarzy:

  1. Wyglądasz pięknie. Tym wiekiem zawsze mnie zadziwiasz, bo dałabym ci max 30. Piękna cera<3 Miłego dnia;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre geny ;)) ... jakies 15 lat temu to brali moja mame za moja kolezanke, mojego tate za faceta (taka wtope zaliczyl dziekan na uczelni, potem mi sie klanial w pas) ... moja babcia w wieku 90 lat prowadzi ksiegowosc mojej mamie :P
      Ale moja cera to moja zasluga hehe... i lata pracy, wczesnie zaczelam :))

      Usuń
    2. Dobre geny to na pewno. Może i smarowanie się kremami trochę pomaga - ale nie czarujmy się cudów nie zrobią:) To nie jest z mojej strony żadna złośliwość (ani zazdrość wbrew pozorom) ale myślę, że duży wpływ ma tu Twoja waga - osoby pulchniejsze dłużej nie mają zmarszczek i to normalne:) pozdrawiam

      Usuń
    3. Skoro jestes tak dobrze zorienowana co do mojej wagi... chociaz akurat na zmarszczki mimiczne, ktore pojawiaja sie jako pierwsze waga nie ma znaczenia... tylko stan skory :]

      Usuń
  2. świetnie ;) urocza piżamka!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ja lubie... idealna na jesien :))

      Usuń
  3. Super!Sama juz zrobiłam zdjecia,jeszcze tylko troche odwagi i może je opublikuje ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się, że to ak wyglądamy zależy w dużej mierze od tego jak się czujemy. U siebie widzę to zwłaszcza po oczach, przy słabych dniach mam wrażenie, że opadają mi powieki i oczy robią się takie malutkie, że już nie wspomnę, że cała jestem jakaś szara.
    Ale kremy oczywiście i tak stosuję, nie odmówiłabym sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mam dni, ze jak spojrze w lustro to dostaje zawalu ;)))

      Usuń
  5. Jak wstaję to jeszcze ciemno, ale może w weekend się skuszę :)

    ps. masz czadowe skarpetki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo je lubie :) sa podwojne wiec cieple i maja ABS wiec sie nie slizgam ;))
      Ja dzis akurat mialam wolne ale jutro o 6 pobudka O.o

      Usuń
  6. W życiu nie powiedziałabym, że masz 37 lat! Szok! Podejrzewałam, że koło 30tki :) Niejedna dwudziestka mogłaby Ci pozazdrościć cery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moglabym powiedziec... jak se poscielisz tak sie wyspisz ;)) czyli jak sie o siebie dba, tak sie potem wyglada ;D

      Usuń
  7. Serio 37 :O Myślałam że max 29...*.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :D Tylko pozazdrościć takiej cery :)

      Usuń
    2. Iwetto,
      jak ja pielegnuje... tak wyglada ;D

      Usuń
  8. nie nooo wiekiem mnie zakoczylas :) super! tak trzymac :)

    OdpowiedzUsuń
  9. omg! w zyciu bym nie powiedziała, że masz 37 lat! no way! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. sroczko Twój wiek mnie zszokował! myślałam, że masz 28-31. a tu taka niespodzianka. wyglądasz niesamowicie młodo. najbardziej podoba mi się ta nieskalana skóra pod oczami. życzę Ci abyś zawsze wyglądała młodo i była pogodna.

    OdpowiedzUsuń
  11. dołączam się do ogólnego zdziwienia- 37 lat?! Nie wierzę :) Poza tym piżama, kapciochy, herbata i kot to świetne połączenie na leniwy poranek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tobie makijaż nie jest potrzebny! tak czy siak wyglądasz świetnie!
    możesz więc oddać mi te wszystkie kosmetyki.. po co mają się marnować? :P hyhy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martus bo ja sroka jestem i lubie swiecidelka... posiadac i uzywac :P

      Usuń
    2. ale używać nie musisz, bo ślicznaś bez! a posiadać możesz mniej :P hyhy
      :****

      Usuń
  13. Sliczne masz oczy :D Myslalam o tym zeby wstawic moje zdjecie bez maijazu na bloga ale sie boje ehhe

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz i nigdy nie powiedziałabym, że masz tyle lat. Ja stawiałabym na 30. Oby tak dalej. Zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  15. 37 lat, to mnie zaskoczyłaś ;) Myślałam, że jesteś w moim wieku. Ja mam 28, ale większość osób daje mi max 22 lata. Jakieś 2 lata temu otwieram drzwi do domu, a pan ankieter pyta, czy jest ktoś dorosły, innym razem kurier pyta czy jest ojciec, ja odpowiadam czyj, bo mieszkam tylko z mężem (miał przesyłkę dla mojego męża).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha... dawno sie tak nie usmialam :)) ale kiedys tez mialam sporo tego typu sytuacji :D

      Usuń
  16. wyglądasz pięknie taka naked :) i masz słodką piżamkę :))))

    OdpowiedzUsuń
  17. O żesz! przepięknie! dziewczyno kochana przeciez Twoja skora wyglada jakbys miala 25. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami wyglada jakbym miala 100 ale na szczescie przewaznie udaje mi sie ja na poziomie utrzymywac ;))

      Usuń
  18. bardzo fajna inicjatywa :) już kiedyś wspominałam, że Twoja cera jest na prawdę w dobrej kondycji, a oczyska masz cudowne :)
    ja na szczęście nie muszę używać żadnych podkładów, pudrów usw. jedyne co, to tylko kosmetyki pielęgnujące cerę.
    A co do makijażu oczu, ajć, tu jeszcze nie mogę się przemóc w wyjściu bez pomalowanych oczu, ale przynajmniej jeden dzień w tygodniu daję im odpocząć ;)

    ale zgadzam się z Tobą w 100%, trzeba dbać zawczasu, a później skóra nam się za to odwdzięczy. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sie czesto ograniczam do tuszu do rzes :))

      Usuń
    2. no ja muszę się wreszcie przemóc, zaczynam od dziś :)

      Usuń
  19. Jeny, nigdy bym nie pomyślała, że masz 37 lat! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. 37???? Kochana wyglądasz dużo dużo młodziej! 10-15 lat mniej to na pewno bym Ci dała :)

    OdpowiedzUsuń
  21. W życiu nie powiedziałabym, że masz 37 lat :O Wyglądasz na dużo mniej - przynajmniej o te 7 mniej :) a pięknej cery mogłaby pozazdrościć Ci nie jedna 20-latka.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdjecia bez przerobki, a wygladaja przeslicznie i Ty tez wygladasz przeslicznie bez makijazu i masz cudowne oczy! : ))) I z tego co mozna zauwazyc masz niesamowity gust i sliczna sypialnie I KOTKA OCZYWISCIE : )))))))
    www.horabiksblog.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  23. Brawo za odwagę !
    z resztą ..czego się tu wstyziec , kiedy się ma tyle lat i tak pięknie wygląda !
    Buziam buziam ..iii .. ja nie wiem , czego się ten bloger wystraszył ... on raczej zaniemówił z wrażenia . Moim zdaniem :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Spadlam z krzesla normalnie!!!- bylam prawie pewna ze ci do 30 jeszcze pare latek brakuje ;) Śliczne wygładasz bez makijażu- ja bym tak nawet z domu wychodzila :P To ja jednak sie nie zdecyduje na taki post, bo ludzie beda zszokowani w inna strone :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tonia na pewno wygladasz o wiele lepiej jak Ci sie wydaje :) to wiadomo, ze kazda z nas jest bardzo krytyczna jezeli chodzi o ocene wlasnego wygladu :)

      Usuń
  25. Bez wazeliny, szczerze przyznaję, że myślałam, że masz ok 33 lat, nie więcej. Zmarszczek u Ciebie za bardzo nie uświadczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to tez walcze od lat... zeby sie zmarchy nie poglebialy, staram sie je trzymac pod kontrola :)

      Usuń
  26. Bardzo, bardzo ładnie wyglądasz bez makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. To ja sie teraz w zyciu nie odwaze na tego typu nagi post:P Wygladasz...... Ty juz sama dobrze wiesz, ze ani na te 37 lat i ze pieknie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam zaraz... trzeba sie wyspac, wieczorem zadbac o buzie... i zrobic porzadne zdjecia, np. tak jak ja cos kolo 50 hehe... zawsze jedno lub dwa sie uda ;))

      Usuń
  28. Jestem zszokowana Twoim wiekiem. Dałabym ci 10 lat mniej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. ależ piękną masz buźkę. tak młodo wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetnie wyglądasz no make up , wow 37 nigdy bym Ci nie dała

    OdpowiedzUsuń
  31. Super! Zupelnie tak samo jak z make upem....dalabym Ci 10 lat mniej :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Szacun Sroczi, niejedna 17latka może Ci pozazdrościć wyglądu!!!
    osobiście zazdroszczę też zajebiaszczych skarpetek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda, ze boskie :)) ... na podeszwach maja ABS ;)), wiec orla tez nie wywine na kaflach :P

      Usuń
    2. Kupilam je chyba rok temu w Tchibo :))

      Usuń
  33. 37??? No way! :D dalabym Ci max 30. Czy oprocz kosmetykow i genow cos ma wplyw na Twoja kondycje skory (tj zabiegi typu mezoterapia, pilingi chemiczne, albo ostrzej- lasery)? Pytam, bo nie masz zadnych zmarszczek, Twoja skora jest w doskonalej kondycji, pozazdroscic :) ja mam prawie 30, uzywam tylko filtrow i serum - jesli chodzi o anti aging, a juz widze roznice miedzy moja skora a tym co widze u rownolatek nie stosujacych niczego oprocz wody z mydlem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie... nigdy nie mialam zadnych zabiegow kosmetycznych, pomijajac ze sie ich boje... to po prostu nie znam to zadnego gabinetu, ktoremu bym na tyle zaufala :] ... wiec to raczej glownie geny i kosmetyki. Pielegnacje do twarzy zaczelam regularnie uzywac od 15 roku zycia... wtedy to byla cala seria dla malolatow BeBe, ktore uzywalam wiele lat, bo swietnie mi sluzyly... wtedy tez musialam je sciagac z Niemiec, bo polskie firmy nie mialy zbytnio wyboru. A pielegnacja okolicy wokol oczu to od dobrych 10 lat dla mnie podstawa i tu jestem w stanie (co zreszta widac na blogu) sporo zainwestowac jezeli produkt mi podejdzie aczkolwiek rewelacynie sobie radzi olej kokosowy i krem z Lavery, ktory od dluzszego czasu uzywam. No i uwielbiam platki kolagenowe ze zlotem pod slepia :)

      Usuń
    2. moze i ja sprobuje oleju kokosowego :)

      Usuń
    3. Polecam :)) jest rewelacyjny a do tego jakie nalesniki na nim wychodza :P

      Usuń
    4. hehe slyszalam :) krążą legendy na jego temat :D

      Usuń
  34. Nie będę pisać, że dałabym Ci mniej lat niż masz bo to już wiesz. Nie będę pisać, że masz piękne mieszkanie, bo to też wiesz:) Pozdrawiam i czekam na recenzje tego serum.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :*

      postaram sie w najblizszym czasie opisac to serum i wspomniec tez o dwoch o podobnym dzialaniu... jeden to wysoka polka, drugi apteka... razem z tym drogeryjnym wydaje mi sie, ze kazda znajdzie odpowiednie dla siebie... bo wszystkie trzy dzialaja na tej samej zasadzie albo wlasciewie w oparciu o ten sam skladnik :)

      Usuń
  35. Uroczo wyglądasz:) Aż mi się buzia sama uśmiechnęła do tych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Właśnie doczytałam info o wieku i spadłam z krzesła^^ :)

    OdpowiedzUsuń
  37. I gdzie to straszenie? bo ja się nie wystraszyłam:) Twoje oczy przyciągają!
    U mnie już było Raw Beauty jakiś czas temu:P

    OdpowiedzUsuń
  38. I w takiej wersji wyglądasz promiennie. :) Kociamber też chciał pokazać swoje raw beauty? :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Jesteś naturalnie piękna, masz śliczną cerę i oczy :)

    Ja już swoje raw zdjęcia publikowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jakie 37? Chyba ci sie palec na klawiaturze omsknal.. Chcialabym tak rano wygladac..

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajnie by bylo ;)) chetnie bym zamienila 3 na 2 :]

    OdpowiedzUsuń
  42. Powiem ci Sroko że w życiu bym Ci nie dała 37, prędzej że jesteś przed 30 :) Ja przynajmniej mam takie wrażenie po Twoich postach, że oprócz pielęgnacji i tych osławionych genów, to jednak w dużej mierze ogromny wpływa na Twój wygląd ma stan ducha :) Po prostu bije od Ciebie taki luz i normalność w stosunku do życia i ludzi :)
    Pomimo mojego zabiegania ze studiami i pracą, staram się o siebie dbać w wieku 24 lat :) I mam nadzieję że kiedyś cera odwdzięczy mi się takim wspaniałym efektem jak u Ciebie... bo malować zaczęłam się dosyć późno bo mając 19 lat ale był moment że to było szaleństwo :D ale na szczęście krótkie, i jednak ta pielęgnacja była najważniejsza....
    I czasami śmiać mi się tylko chce jak sobie przypomnę, że raz z moją kumpelą ile razy byśmy razem się do sklepu wybrały po procenty to zawsze od nas wołano dowody :D a osobno ani ja ani ona takich sytuacji nie miałyśmy :D Niby śmieszne ale podnosi ego kobiece :D Z tego powodu zawsze się śmieję przy urodzinach znajomych i życzę żeby zawsze w sklepie od nas kobiet wołano dowody osobiste :D Więc dla Sroczko też tego życzę i dla każdej z dziewczyn :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno tez, bo staram nie poddawac stresowi i nie pozwalam problemom za bardzo mnie obciazac, bo dolowanie sie i tak nic nie da. Pozatym nie pale, alkohol sporadycznie i niewiele... calonocne imprezowania tez juz za mna ;)) ... choc byly czasy gdzie dalam mojej skorze popalic, do 25 miala wieksza sile sie regenerowac, potem trzeba juz uwazac ;P

      Usuń
  43. Sroczko piekna cera, piekna a widzialam juz wiele. Bylam pewna ze jestes mlodsza niz ja a tu 37 0_0

    OdpowiedzUsuń
  44. Hę? 37 lat? Myślałam że z 10 mniej. Idę szukać jakich kosmetyków do pielęgnacji uzywasz, też chcę tak wyglądać za 10 lat:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie uzywam mydla kokosowego do mycia twarzy, micela LRP i dwufazowki Chanel do slepi. Pozatym krem hydra cos tam z LRP, Duo z tej samej firmy, kremu pod oczy Estee Lauder Revitalizing Supreme na noc i Lavere z biala herbata i olejem karanja... do tego na dzien nowe serum Loreal i jak tylko moge i kiedy moge olej kokosowy na wszystko :D ... co jakis czas maseczki, aktualnie Khadi mieszane z woda rozana :P ... Ale to nie tyle to co aktualnie uzywam, tylko latami ;)

      Usuń
  45. Pięknota z Ciebie Sroczko, cerę masz śliczną i gładziutką, ja mam 34, ale moim utrapieniem są widoczne już lwie zmarszczki, czoło więc zakrywam grzywką, ech te emocje mnie wykończą, mimika robi swoje, bo dbania to ja sobie nie odmawiałam nigdy ;)
    Śliczne bamboszki masz, i kociaka pięknego, łapie się coraz bardziej na myśli, że chcę takiego tulaska...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi bardzo dobrze zrobil olej kokosowy :) ... bo moja lwia tez ma tendencje do pojawiania sie... szczegolnie latem :]

      Usuń
  46. Ja tez jestem po wrazeniem , wygladasz cudnie i nigdy nie dalabym Ci 37 lat. Jednak warto jest wczesnie dbac o cere a nie czekac na pierwsze zmarchy, wtedy juz jest zdecydowanie za pozno.

    OdpowiedzUsuń
  47. Podglądam Twojego bloga od dłuższego czasu... i przyznaję, że ze zdziwienia mi teraz kapcie spadły. Myślałam zawsze, że masz 30, maks. może 32 lata :) Czyli faktycznie, możesz być zadowolona ze stanu skóry ;) PS. Piękny futrzak.

    OdpowiedzUsuń
  48. Zazdroszczę Ci cery. Ja podobno też nie wyglądam na swoje lata, ale za to mam cerę problematyczną i tak nago to bym się wstydziła. Ty wyglądasz super świetnie. Podziwiam i zazdroszczę jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez mam czasami dni, ze najchetniej nalozylabym sobie worek na glowe ;))

      Usuń
  49. Aha, jeszcze jedno. Też mam takiego kota pięknego jak Ty (właściwie to kotka) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brytka ?? pomyziaj go za uszkiem ode mnie :)) ja mam dwa :P

      Usuń
  50. Nie mogę się napatrzeć jakie Ty masz piękne, intensywnie niebieskie oczy! No po prostu cudo!

    OdpowiedzUsuń
  51. Totalnie nie wyglądasz na swój wiek!

    OdpowiedzUsuń
  52. Oj Sroczko swiete slowa, Twoja skora jest we wspanialym stanie!

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratuluję odwagi:-)ja bym chyba się nie pokazała "światu"niezrobiona;-)i podobnie jak dziewczyny wyżej zgadzam się,że wygladasz dużo mlodziej:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sie specjalnie dlugo nie zastanawialam... w koncu kazda z nas zdaje spobie sprawa, ze po przebudzeniu nie wygladamy tak jak w pelnym makijazu ;))

      Usuń
  54. Bardzo ładną masz cerę i spokojnie możesz sie pokazywać Raw Beauty ;) Ja bym postraszyła chyba wszystkich, gdybym pokazała swoje siniaki pod oczami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to musze przyznac bardzo mnie zawsze cieszylo, ze nie mam ani workow ani sincow pod oczami :))

      Usuń
  55. Tam mnie zauroczyły te pompony przy skarpetkach, że kupiłam sobie kapcie z pomponami.

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękna Sroka :-) i taka domowa :-D
    świetny post, ja najchętniej bym się dziś zakopała w jakim leżu, ale niestety... uch :-(
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez musialam dzis do pracy, dlatego trzeba doceniac takie wolne, leniwe dni :D

      Usuń
  57. Nie mogę wyjść z podziwu jak Ty masz super czysto w domu!!! Na każdym zdjęciu, które od czasu do czasu ujawnia co nieco w tle panuje taki ład i porządek, że aż mnie zazdrość ściska:) Też bym tak chciała... Zdarza Ci się nabałaganić?:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne, ze mi sie zdaza :) ... przewaznie w kuchni :P ale ogolnie to nie mam za bardzo mozliwosci balaganic, bo wszystko zaraz chowam... mam kota ktory sprzata :] ... czyli chodzi po szafkach i zrzuca wszystko co na nich lezy bezpansko ;)

      Usuń
  58. Przepiękna cera, jestem pod wielkim wrażeniem!! :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Dwie śliczności: Ty i kot :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Cudowności *.* Agata miala boski pomysl z ta seria!
    Szczególnie urzekł mnie Twój ałtfit piżamowy :D bomba! A o oczach pisałam już na insta... mega.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* ... podstawa to wygoda ;)) a jesienia albo zima to juz w ogole podstawa ;D

      Usuń
  61. Chciałabym tak ładnie wyglądać rano :))) Piękna cera!

    OdpowiedzUsuń
  62. Bo Sroczi to wiedźma... :P kradnie w podstępny magiczny sposób młodość blond dziewicom (nie mylić z autorką komentarza) i przez to wygląda na max... 27 :)
    :*
    ślicznie, skradłabym Ci Twój ałtfit :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* ... to ze ja wiedzma to nic nowego :P

      Pidzamka z H&M, bamboszki kupione na brytyjskim ebayu :D

      Usuń
  63. Pięknie wyglądasz i te Twoje oczyyyy! Nigdy w życiu nie dałabym ci tylu lat!

    OdpowiedzUsuń
  64. ja :P
    http://boddah992.blogspot.com/2013/11/raw-beauty.html

    OdpowiedzUsuń
  65. popieram tą inicjatywę! brawo dziewczyny :)
    w kwestii zdjęć, zgadzam się z innymi komentarzami! nie wyglądasz na 37 lat :)) mam nadzieję, że będę mogła to samo powiedzieć o sobie :D :D

    OdpowiedzUsuń